衛蘭獲湯令山贈新碟 鍾舒漫不再分享齋唱歌

文章日期:2022年07月12日

【明報專訊】《衛蘭 BE STILL LIVE 2022演唱會》前晚舉行第二場,湯令山(Gareth.T)任嘉賓,衛蘭跟師弟合唱《心亂如麻》,並跟對方說:「多謝你唱我這首歌,好感動。我等同你合唱好耐喇,一直好欣賞你。」Gareth.T送上個人最新CD給師姐,封面寫上她跟妹妹Jill的名字,自爆只準備了一隻碟,要回公司攞多隻碟給她們。

Gareth.T獨唱時,跟觀眾打招呼,並問:「在座朋友,邊位係男朋友材料呀?有就舉手畀我睇?」他選了一個男觀眾,送上跟女友Moon Tang合製的「男朋友材料Tee」,他說:「今次係我第三次到紅館做嘉賓,唔知下次仲有咩機會同大家喺紅館見面,所以揀番一開始大家認識我的第一首歌《Boyfriend Material》,識唱同我一齊唱啦。」

首晚演唱會衛蘭跟胞妹衛詩、鍾舒漫、鍾舒祺、Shimica與Reanne的表演,鍾舒漫以近10分鐘分享失聲經歷被嫌太長,似「騎劫」了演唱會,有網民留言向鍾舒漫反映,希望她上台發言時可以盡量精簡。鍾舒漫親自留言回覆:「收到,的確有點緊張和emotional,沒控制得好,相信今晚(前晚)會有改善,謝謝你。」前晚她們合唱時,鍾舒漫沒再分享失聲經歷。

演唱會完場觀眾不停安歌不肯離場,有歌迷預備了大字報點唱,衛蘭應歌迷要求唱了《在月台上等你》、《她整晚在寫信》及《就算世界無童話》。

娛樂組