首次見面贈茶燻雞 李司棋:見軒仔無人照顧好心赤

文章日期:2022年07月15日

【明報專訊】張敬軒(軒仔)與李司棋(司棋姐)看似「大纜都扯唔埋」,其實兩人不時在社交網留言互動。最近他們獲邀擔任藥膏代言人,首次見面即雞啄唔斷,拍攝時更表現出默契,進度相當順利。原來司棋姐只是扮鎮定,她說:「我好緊張,前一晚瞓唔着,幾十歲人都未試過,因為無見過軒仔真人,我好鍾意他對眼,一望到就忘記對白。我鍾意他好耐,他的樣子好似我細個睇公仔書入面的白馬王子。」

軒仔:想邀司棋姐演MV女主角

獲司棋姐讚賞,軒仔禮尚往來說:「我都好開心,終於跟網友司棋姐見面,其實我們在網上識了一段長時間,好鍾意看她的帖文,看她食嘢特別好味,好欣賞她著衫的穿搭,對生活的品味,司棋姐更親手整茶燻雞請我食。」問司棋姐是否見到軒仔的早餐「無啖好食」,所以親自下廚?她說:「見軒仔朝早食嗰種早餐,我都試過,有衝動想過去幫手煮幾日早餐,尤其見到軒仔父母不在身邊,無人照顧,加上工作又忙,睇到我好心赤。」軒仔獲司棋姐愛惜,過往經常與圈中前輩合作的他說:「我成日諗,好想有個MV可以搵司棋姐演女主角,安排一個劇力萬鈞的角色給她,但見到真人,發覺她同熒幕上是兩個人,反而應該要找她做一些好瘋狂、好多面的角色。」司棋姐受寵若驚說:「你叫到一定幫手,今次可以合作,有種不可思議感覺,因為我應該是同劉丹一齊拍戲,但我居然可以同軒仔拍廣告,難怪我會失眠,要多謝廣告客戶這個安排。」

娛樂組