遭網民連番質疑經濟與育兒能力 張致恒:做咩理我啲嘢?

文章日期:2022年07月17日

【明報專訊】張致恒(Steven)與太太雯雯育有大仔天寶、二仔天牧及出世個多月的細仔天朗。Steven近年負面新聞不斷,曾被指欠債及跟雯雯鬧離婚,兩人之後經溝通後和好。Steven表示會積極工作掙錢還債及養家,雯雯曾暗示生活困難。雯雯早前在社交網開直播被網民問Steven有經濟問題,為何仍生第三胎?雯雯說窮不代表無資格生仔,是上天送的禮物,窮有窮養,最緊要小朋友開心。

Steven日前亦開直播與網民互動,3名兒子出鏡,但未見雯雯。他表示早產的孻仔身體健康情况好轉,但間中有嘔奶問題。他認為是一種緣分,好多人點博都博不到一個小朋友,他卻不知何故有3子。Steven稱兒子他們的財富,要慢慢悉心湊大。

被問及會否追個女兒時,曾表示有意結紮的Steven最初說不再追,讓太太休息一下,之後說起碼5年後及情况許可時才考慮,但他和太太都擔心再生都是仔。有網民質疑他有錢養那麼多個孩子,Steven反問:「一定要有錢先養到咁多個?邊個話有錢先可以養咁多個?」當再被網民問他能否教育3個小朋友?他即時反擊,「咁都唔關你事㗎,係咪先?生3個係我嘅問題。其實擔心啲咩?不如擔心我嗰啲人顧吓自己先,連自己都未顧掂,做咩理我啲嘢?我又唔係要你幫我湊,係咪先?」

娛樂組