看MIRROR頭場已覺舞台危險 汪明荃:佢哋個騷未ready

文章日期:2022年08月01日

【明報專訊】汪明荃(阿姐)前晚到高山劇場出席八和粵劇學院課程匯報演出,看MIRROR紅館演唱會首場的她,對於第4場發生嚴重意外,透露老公羅家英已透過短訊聯絡呂爵安(Edan),她有發信息問候ViuTV高層金廣誠,但對方可能忙處理善後事宜,未有回覆。

阿姐表示看首場後,已覺舞台危險,「條橋感覺好似好唔穩陣,Anson Lo(盧瀚霆)向後倒跌動作,其實好危險,當紅團體不需要整咁多機關。他們大場都未上過,無經驗,做四面台不簡單,藝人要顧及很多。MIRROR已經多人,又要跳舞,舞蹈員都多,覺得好迫不夠位跳,跳跳吓會易跌落台,加上機關太多,排練時間少,一下子上台要跳舞唱歌,唔熟個台好易行錯撞到,其實佢哋個騷係未ready。不過我當日睇得開心,MIRROR好年輕有才華,幾好」。

主辦機構一定要負責

阿姐稱當知道舞蹈員李啟言(阿Mo)被巨型屏幕擊中傷勢嚴重,十分震驚,祝阿Mo大步檻過。她說:「睇完出事條片,駕車時一直係咁震,咁年輕,又咁靚仔,跳舞跳得幾好,我第一場留意到佢,希望他冇事。」身為前輩有什麼說話鼓勵這班後輩?她說:「最緊要小心,不止是藝人,最重要主辦機構一定要負責,搞到咁大件事,未試過。」

阿姐當年演唱會嘉賓林子祥曾經跌落台,表示當時林子祥因戴了耳機只聽音樂,聽不到有人叫不要後退才跌落去。將來開紅館騷會否擔心安全?她說:「要檢查好,每個部門做好準備,排多少少,他們12個人走位多好多,我一個人唱十幾分鐘先轉位,無經驗的人做四面台係唔容易,要做多些工夫,但顧不到咁多,自己亦會興奮,啲機關唔應該咁樣。」問粵劇演出又可會存在安全問題?她說:「搭超過3呎布景也要買保險,沒有咁多機關,上次家英哥演《英雄叛國》在3呎台打筋斗跳落嚟,第一場後覺得太危險,都取消了。」

記者:林祖傑