答應亡父繼續堅持 黃嘉樂努力提升演技盼做男一

文章日期:2022年08月17日

【明報專訊】43歲黃嘉樂將於周五(19日)跟未婚妻江惠賢舉行婚宴,兄弟團中,有他的「鐵馬兄弟」馬國明、林子善及唐詩詠,還有許家傑、楊潮凱等。早前黃嘉樂接受無綫娛樂新聞台《星光路上》訪問,提到向已離世父親的承諾時,忍不住眼濕濕。

黃嘉樂入行21年仍未上男一位置,因天生童顏,藝訓班畢業後未能突破「御用細佬」框框,後來轉戰內地,正當事業稍見起色,父親卻癌病惡化,當時監製梁材遠邀他回巢拍《守業者》,他決定返港發展,並陪伴父親走過最後的日子。

黃嘉樂忍不住哽咽說:「爸爸未過身前,我跪地同佢講唔好走,我話事業會好㗎,但結果佢都係睇唔到。我問佢有無覺得我入錯行?佢話無,又叫我畀心機、唔好放棄,我先可以繼續堅持到今日,所以千祈唔好再問我:『做咁耐都係啲唔太緊要嘅角色,點解仲繼續做?』因為我應承咗爸爸。」他又稱未婚妻不時批評他的演技,明白她是好意,故自己不斷練演技,答應對方努力工作,並希望將來能晉升男一。娛樂組