陳柏宇兩個夠數不再追 符曉薇叫腹中兔女準時出世

文章日期:2023年01月29日

【明報專訊】今個兔年對陳柏宇(Jason)、太太符曉薇(Leanne)及女兒陳羿辰(Abigail)別具意義,因家中快將添新成員,Leanne第二胎預產期3月,他們喜迎兔年B女。Jason笑言二千金Audrey未出世,農曆新年已率先𢭃利市。新一年他祈求開心健康及掙多啲。

Leanne佗BB過農曆新年,稱沒有特別感覺,只覺腰骨好痛。過年前大掃除,沒丟太多東西,因覺得總有一日用得着,「嫁給老公後,已經捨棄很多東西,例如書、影碟,全部被老公丟晒!其實我們性格好夾,平時總是恩恩愛愛,只有這方面意見不合」。

Abigail似老竇包拗頸

Jason表示每年農曆新年都是祈求開開心心、健健康康、掙多一點,過時過節總會相約朋友敘舊慶祝。Leanne大爆朋友都怕了出名包拗頸的Jason。Jason笑大女Abigail似足他包拗頸。不怕二女都是這種性格?Leanne沒好氣道:「我不理喇!閂埋房門由得他們。」Leanne笑稱朋友都覺得她好多嘢講好煩,不夠她拗,不過老公更勁,是她4倍,「原來有人可以勁過我4倍,所有朋友都話佢勁,覺得我不外如是,老公一開聲拗,朋友已覺得他啱晒」。

擔心早產撞正開騷

Jason認為家中有一個小朋友已夠晒數,Leanne夢寐以求想生3個,很辛苦才𧨾到他肯再生,Jason說:「得一想二,同個女真係好似。」不過兩夫婦有共識,不想為生男B再追多個,Leanne說:「我鍾意生女多啲,如果生仔似老公,我才覺得OK,因老公好孝順又愛家,細個都好乖。」大女出世時,Jason雖有陪太太入產房,但出院撞正他開內地巡迴騷,唯有拜託朋友幫手接她們出院。Jason將於2月4日在亞洲國際博覽館舉行演唱會,Leanne說:「今次預產期是3月尾,因生第一胎早產,醫生話今次亦有這機會,所以我每日都跟肚裏的BB講要準時,不要在爸爸2月開騷時出世。」

場地:Studio Meta

化妝:Jessica Chan

髮型:Alex So@The Attic

服裝:YSL, Lane Crawford

形象:Kay Pang

記者:林祖傑

攝影:鍾偉茵

■更多娛樂猛料 ﹕ol.mingpao.com