睽違6年大馬開騷 陳奕迅high爆除衫贈歌迷

文章日期:2023年05月15日
陳奕迅睽違6年 再在大馬開騷 熱到大解放 High爆除衫

【明報專訊】陳奕迅(Eason)日前於馬來西亞舉行3場《Fear and Dreams世界巡迴演唱會》 ,開賣時迅速售罄,據知門票被炒高30倍。Eason相隔6年到大馬開騷,歌迷整晚跟他大合唱,唱《幸福摩天輪 》時,觀眾歌聲大得令戴耳機的Eason呆了一會,除下耳機笑說想聽觀眾歌聲。Eason說:「計計吓,我原來已經6年冇來大馬。」隨即搞笑自打pat pat多下,觀眾狂歡呼及拍掌。他稱知觀眾搶飛好辛苦,好多謝大家支持,說大馬真的好熱,「原本已經跳到好熱,但你哋嘅熱情令我更加熱」。

跟歌迷爭寵放笑彈

全場歌迷高舉應援橫幅「特別嗚謝你製造,更歡樂的我」,Eason非常開心。有歌迷大叫:「我老公鍾意咗你好耐。」 Eason笑說:「多謝你老公。」然後問該歌迷:「老公,你係咪鍾意你老婆前已經鍾意我?我勁過你(老婆),雖然你嫁咗畀佢,但係佢鍾意我先。」引得全場爆笑。

Eason稱見現場工作人員似乎不想歌迷在演唱會站立,鬼馬做動作教大家,「一陣你哋唔覺唔覺,一齊慢動作慢慢起身,一齊做,佢哋就唔覺㗎啦」。歌迷馬上歡呼站起身跟着Eason高歌跳舞。

據大馬舉行演唱會規定,表演者不得赤裸上身演出,encore時,Eason換上短袖T恤仍不停叫:「真係好熱。」歌迷狂叫他除衫,他說:「你畀我唱埋隻歌先啦。」然後脫去上衣,他有備而來,仍有一件白色底衫打底,場面搞笑。Eason笑說: 「除完著番啦。」歌迷再叫:「除咗佢送畀我。」Eason笑言:「哎哋,好老土,你哋一陣拋番上嚟,我咪好瘀?」隨即把脫下的上衣拋落觀眾席。完成大馬之旅,他回港籌備最新專輯及7月台灣巡唱。

娛樂組

■更多娛樂猛料 ﹕ol.mingpao.com