國際兒童節召童年尷尬事 周星馳自爆5歲參加開學禮瀨屎

文章日期:2023年06月02日

【明報專訊】周星馳(星爺)昨日在社交網發文賀六一國際兒童節,分享2008年《長江7號》兩張幕後花絮照片,見他與小女孩開心對望,另一張他揑着小男孩臉,盡顯慈父樣。星爺寫道:「正如偉人甘地和甘比所講──『往事如煙,不堪回首』,適逢兒童節,不如一人說一件最不堪的童年尷尬事,最多like的十位,將會收到兒童節神秘禮物一份。我先說,5歲時曾在幼兒園開學典禮上瀨屎(拉褲子)。」

少爺占留言吸逾千個like

星爺的帖文8小時吸逾12萬讚好,有不少網民留言,包括藝人梁漢文、孫慧雪、林盛斌和少爺占等,紛紛自揭小時候尷尬事,爭取星爺的神秘禮物。少爺占說:「試過小學坐Van仔返學想嗌有落!但係嗌咗:『媽咪!』」留言獲逾千個like。

陳山聰的童年陰影跟星爺有關,「我5歲時,第一次去TVB《430穿梭機》,中途休息嘅時候喺門口部水機用紙杯飲水,飲到漏晒落件衫度,然後有名《430穿梭機》嘅主持哥哥走埋嚟問我『𡃁仔:你漏口㗎?』我太細個,所以唔知點答同有啲驚。問我位主持哥哥,我仲記得佢個樣同名,就係『周星馳』」。

娛樂組