公開老公吳浩康「夜會」過程 郭思琳斥鍾達茵唔識做人

文章日期:2023年10月19日

【明報專訊】吳浩康早前邀請歌手鍾達茵擔任其網上直播音樂會嘉賓,鍾達茵對吳浩康說出「我會掛住你,我會擔心你」,惹來吳浩康太太郭思琳在社交網表達不滿,發火斥責鍾達茵,大爆丈夫跟鍾達茵凌晨到「無人嘅餐廳」敘舊。

鍾達茵之後與好友雷有輝拍片上載限時動態反擊,稱「我咁樣同Pat哥(雷有輝)講『掛住佢』同『擔心佢』,唔知Pat哥老婆會唔會公審我呢?」還說:「點解要公然咁同人哋女朋友講埋啲咁嘅嘢。」表明已心有所屬。鍾達茵呼籲指摘她的人開口鬧她前先看直播片,用智力感受及判斷她是否有勾引人夫。

揭真正發火原因

郭思琳前日在社交網上載她回覆鍾達茵朋友的對話內容截圖,透露真正發火原因。郭思琳首先叫大家不要錯重點:「『掛住你』呢一句唔係重點,只係令人哋老婆覺得佢對人哋老公發緊姣啫!激嬲人哋老婆個位……係老公直播後失蹤,無通知下同個女嘉賓敘舊,而人哋老婆打畀個老公對佢哋夜麻麻敘舊表示唔鍾意,當時女嘉賓都喺隔籬聽住,而人哋老公亦都表示即刻返屋企,但係到凌晨3點都未返,人哋老婆直接打視頻去搵人哋老公,發現佢哋根本唔喺公司。點解明知阿嫂唔鍾意佢哋孤男寡女敘舊,都無視人哋感受,帶人哋老公去自己間餐廳繼續暢飲呢?會唔會有失尊重呢?」郭思琳認為有人明知阿嫂不鍾意都不識避忌和避嫌,「我對我老公不嬲都有信心㗎!鍾小姐唔識做人,對我嘅無視同不尊重先令我咁嬲㗎咋」。

娛樂組