粉絲預祝31歲生日 柳應廷為姜濤疑咪嘴解畫

文章日期:2023年11月08日

【明報專訊】柳應廷(Jer)昨日到尖沙嘴出席歌迷會舉辦的生日會及個人作品展「Sympohony of the Soul」開幕,數百柳柳粉(粉絲暱稱)到場為他預祝本月20日31歲生日。

Jer表示緊張到凌晨4時才能入睡,「這3年跟粉絲經歷很多,現場跟他們玩畫圖估歌遊戲,又一起清唱歌曲」。粉絲送上卡通造型生日蛋糕及黑膠唱機,再大合唱生日歌。Jer向粉絲承諾,會做多些音樂及開多些騷,陪伴大家成長。

生日願望「開多啲騷」

Jer受訪時表示,因疫情多年沒試過跟粉絲開大型生日會,所以好開心,之後會跟家人食飯慶祝,若生日不用開工會開直播。問到生日願望?他說:「想開多啲騷、唱多啲歌。(會否想找到真愛?)我覺得隨緣,無得強求,𠵱家以工作行先,緣分到就到。」他表示前一晚與Edan(呂爵安)打牌輸了1000元,Edan不收錢,要求他當司機載回家,「見佢call唔到車咁可憐,就送佢返屋企啦,雖然我係新牌仔,但都好安全,𠵱家佢不敢窒我,因佢未考到牌,如『肥佬』仲敢牙擦擦!」

「大家一齊見證佢進步」

對於隊友姜濤日前公開表演疑咪嘴,亦有網民覺得可能是墊底聲太大。Jer表示有留意,聽公司講,是播錯有人聲的版本,視頻中姜濤在現場見到小朋友好開心,也是本身性格,Jer說:「姜濤好想做到專業表演畀大家睇,所以大家唔使擔心,佢將來一定會愈嚟愈叻仔同專業,大家一齊見證佢進步,件事會過去,唔好想啲唔開心嘅事。我有睇片,唔覺得佢超級尷尬。」

問到可有關心姜濤?Jer表示兄弟之間心照不宣,知道大家會支持大家。

記者:林祖傑

攝影:劉永銳

■更多娛樂猛料 ﹕ol.mingpao.com