呂爵安27歲生日 全場大合唱慶祝 為患癌粉絲媽媽打氣

文章日期:2024年01月23日

【明報專訊】MIRROR成員呂爵安(Edan)前日(21日)在MIRROR第6場演唱會中度過27歲生日。

Edan是前晚演唱會彩蛋,出場時唱廣東話和英文版生日歌,搞笑自封「呂布仙尼」唱「happy birthday to me」,之後獲全場觀眾唱生日歌慶祝,接着隊長楊樂文(Lokman)捧着蛋糕跟其他隊友登場,他們一起為Edan慶生,壽星仔在台上吹蠟燭許願。

丈夫過身後患癌症

前晚Edan父母及妹妹捧場,唱完生日歌後,Edan提到一名患癌媽媽級粉絲的經歷,稱年前客串電影,現場有小演員是爵屎(粉絲暱稱),他的媽媽在場陪伴,故大家拍照傾談,知道對方是有10個孩子的大家庭,故留下深刻印象。幾個月前收到對方DM,說丈夫過身,又過一陣子,該媽媽患癌症第3期,Edan說:「我盡能力安慰佢,幾日前再收到呢位媽媽DM,佢話呢排病情無特別好轉,可能時間唔會剩低好多,想同佢小朋友一齊建立美好回憶,想睇MIRROR演唱會,問我可唔可以幫吓手。我即刻同公司講,幫佢哋搵飛,佢哋今(前)晚都喺度。」

Edan續道:「呢兩年諗好多人生嘅嘢,開心好唔容易,好多人生活喺苦難中,面對困難,甚至我都會覺得好攰,但呢件事提醒我一樣嘢,好想同呢位媽媽講,我覺得自己好幸運,我或我嘅兄弟一舉一動、一言一行,係可以畀到力量同支持人,只要有一日你哋仲需要我哋,而我哋仲畀到力量你,我哋都會繼續堅持落去。」然後獻唱《Again !》為該媽媽打氣,場面感人。

娛樂組