陳家樂連詩雅元宵宣布造人成功 曬超聲波照 期待BB夏天來臨

文章日期:2024年02月25日

【明報專訊】陳家樂與太太連詩雅昨日元宵佳節報喜,宣布造人成功、追到龍BB,預產期7月。現年37歲的陳家樂去年4月跟拍拖3年的連詩雅結婚,當時家樂被問到造人大計,笑說想生隊足球隊,會盡力而為。家樂對未出世的BB有期待,「讀書叻唔叻唔緊要,最緊要陪爸爸睇波,最好真心鍾意曼聯!」連詩雅說:「2024收到一份最好嘅禮物。」衛詩雅第一時間報名,要做BB契媽。

陳家樂與連詩雅(Shiga)昨日在社交平台分享胎兒超聲波照片,以及夫妻恩愛照,一向骨感的Shiga穿背心、貼身長裙,腹部隆起,準爸爸陳家樂冧爆輕撫太太的孕肚,「一家三口」好溫馨。

Shiga:2024最好嘅禮物

Shiga寫道:「一直都係處於平常心,同埋順其自然嘅態度,等待上天嘅安排。2024收到一份最好嘅禮物,好感動、感恩,期待Summer BB嘅來臨。祝大家元宵節快樂!#家庭又變大了#有點不可思議嘅感覺#仲有點緊張將會做父母#陳生話仔女都好,都要培養佢鍾意曼聯。」

陳家樂:努力工作照顧你哋

將為人父的陳家樂也分享喜悅:「等咗幾個月終於可以同大家講喇,感謝天父!畀機會我做爸爸!辛苦陳太呢幾個月又要開工,又要小心就住就住!我以後會再努力啲工作!照顧你哋!」他補充對孩子的期望,「讀書叻唔叻唔緊要,最緊要陪爸爸睇波,最好真心鍾意曼聯!」

衛詩雅要做BB契媽

Shiga公布喜訊後,好友周柏豪留言:「你要嘅嘢,我已經執好晒。」柏豪是兩個孩子的父親,相信早知道Shiga懷孕並分享心得。網民問柏豪是否準備了BB用品。也有指柏豪的一對子女很快會多個好朋友。陳家樂的銀幕好拍檔衛詩雅留言:「我要做契媽!」張敬軒、謝安琪、蔡卓妍、關智斌及孫慧雪也留言祝賀,黃翠如說:「好犀利啊!BB一定為你們一家帶嚟更美好的一切。」

早前J2台的風水命理節目《2024開運救兵》邀Shiga任嘉賓,主題是「生仔攻略」,在農曆新年前拍攝,當時Shiga還未見肚,被主持追問是否心急追「龍B」時,她說好喜歡小朋友,但老公陳家樂認為才剛結婚,並不心急。Shiga透露曾想過生4個小朋友,但年紀成熟了,覺得生兩個就夠,希望生一子一女。

娛樂組