連詩雅佗B首亮相 孖鄧小巧講另一半是非

文章日期:2024年03月01日

【明報專訊】連詩雅日前宣布與陳家樂造人成功,近日現身鄧小巧的網上節目《Singaholic》,大談新婚生活和生仔經。連詩雅表示婚後常被親友追問何時生仔?小巧聞言說︰「個個都話有仔趁嫩生。」連詩雅笑說:「我過咗嗰個『嫩』啦。其實我係一個幾大唔透嘅細路,不過有些人生了反而打理得頭家好好,有些好成熟反而搞不掂,所以我的心態是隨緣,順其自然。」

連詩雅被問最不喜歡陳家樂什麼?她投訴丈夫不洗碗,「是唯一一樣要投訴,我要澄清雖然他不洗碗,但因為我都不洗衫,所以他負責洗廁所、洗衫這些清潔,廚房入面所有事就我負責」。小巧自言最不能接受外籍丈夫狂食西餐,向連詩雅大呻苦况,「以前冬天好鍾意招呼朋友來我屋企打邊爐,今年冇喺屋企打過邊爐,因為他好憎打邊爐,佢會問︰『你哋可以煎、炒或燒食物,點解你哋要烚熟呢?』我哋打邊爐成日都會有啲骨、海鮮等食物,佢見到雞腳時會話:『點解一塊牛扒同雞腳在面前,你會揀雞腳?』我真的解釋不到,因為我真的會揀雞腳。我話啲皮索晒汁又炆到好腍,食完個嘴又張住、有膠質,覺得好正」。

娛樂組

相關字詞﹕每日明報-娛樂