【叱咤頒獎禮】節目尾聲播林海峰旁白︰何以有人話要放棄一代年青人 (00:04)

文章日期:2020年01月02日
【叱咤頒獎禮】節目尾聲播林海峰旁白︰何以有人話要放棄一代年青人

今晚《2019年度叱咤樂壇流行榜頒獎典禮》頒發一系列「我最喜愛」獎項前,熒幕先播出一段由林海峰旁白的片段。片段中,林海峰的大部分說話都以「何以」兩字開始,內容如下︰

何以

何以你今晚會安坐家中睇叱咤?

何以今年嘅叱咤一個現場觀眾都冇?

何以過往嘅叱咤現場投票會變成今年嘅網上投票?

何以你每年實睇嘅頒獎禮,今年會冇咗個實體頒獎禮?

何以一人一票喺呢個地方係變得越來越矜貴?

何以明明千載不變嘅音樂肯定,最後個獎座會落喺一堆垃圾裏面?

何以今年有咁多場大大小小嘅演唱會都要一一取消?

何以有人話要放棄一代年青人,但係花姐就要一手湊大Mirror一班年青人,仲要將佢哋培育到入圍我最喜愛組合?

何以屯門公園嘅娜娜歌精舞勁,肥媽首歌唱到街知巷聞,但係佢哋就冇入圍我最喜愛女歌手最後五強?

何以有人敢唱人話,但係就有人唔肯講人話?

何以今年去商場唱歌係流行過去K房唱歌?

何以一首廣東歌可以令你感動、安慰、鼓舞、落淚,甚至係會恐懼?

何以你可以將你曾經最喜愛歌手嘅唱片打爛變成碎片?

我哋嘅樂壇何以為繼?

2019 何以 完

2020 和你投

相關新聞︰【叱咤頒獎禮】方皓玟膺「我最喜愛女歌手」《人話》奪「我最喜愛歌曲」

相關新聞︰【叱咤頒獎禮】叱咤男歌手金獎張敬軒 女歌手金獎謝安琪

相關新聞:【叱咤頒獎禮】釗峰On仔飲酒泯恩仇 許廷鏗歌曲得獎 MV惹聯想

相關新聞︰【叱咤頒獎禮】艾粒約麥浚龍行旺角 未頒獎Juno就走咗

相關新聞︰【叱咤頒獎禮】MV公布得獎歌曲 無頒獎嘉賓無得獎歌手

相關新聞︰【叱咤頒獎禮】大熱姜濤獲頒生力軍銅獎

(即時娛樂)