關智斌自爆拍戲被女演員強行舌吻 衛詩雅曾遇「鹹豬手」 (19:31)

文章日期:2020年01月09日

關智斌(Kenny)、陳家樂及楊天宇(Angus)合作主持全新網上綜藝節目《三夫當關》,第5集主題「親熱戲」,請來衛詩雅與連詩雅擔任嘉賓。眾人談到拍接吻戲應否伸脷時,Kenny立即說絕不應該!Angus提問:「唔係睇劇情嘅咩?」陳家樂與連詩雅即教精他,拍吻戲要有「演員道德」,要在雙方有共識情況下才能舌吻。Kenny即自爆曾被女演員強行舌吻:「我試過頂對方條脷返去,因為個女仔是新人,佢拍之前好似好緊張,我就同佢講當平時同男朋友惜吓就得㗎喇!惜惜吓發現有啲唔對路,我就合埋個嘴、用啲牙頂返去。」陳家樂也自爆曾被湯怡投訴:「去年同湯怡拍咗套戲,惜到佢唔係幾滿意,因為我啲鬚根搞到佢好痛。」

至於另一八卦話題「片場鹹豬手」,衛詩雅說自己曾遇過「鹹豬手」,「個男仔成日做啲多餘嘅嘢,會無啦啦攬埋嚟,仲要對住工作人員都係咁。有次更突然為女性工作人員按摩,幸好有人伸出援手,成功解救同事」。她更呼籲:「無論男女,你覺得唔舒服,你一定要出聲,唔使驚人話你博新聞,時間會證明。」

(即時娛樂)