【Last Day】73歲劉江返電視城 跟TVB同事道別  (21:03)

文章日期:2020年01月14日

現年73歲、人稱「劉老師」的資深演員劉江,日前出席TVB頒獎禮時,承認約滿離開工作了37年的無綫,今日(1月14日)Last Day,他特意返電視城跟一班同事道別,包括他的學生吳嘉儀(阿七),兩人並合照留念。阿七在社交網分享照片,並留言:「劉老師last day 回想你做我地(哋)訓練班嘉賓老師,係第一個教我睇電視台rundown 第一個講解咩係拍攝分場、劇本 『老師』大方分享了你嘅經驗,多謝您!仲記得你個小秘密分享:今日拍果(嗰)幾集內容,相關劇本要跟身,其他集數劇本帶埋係(喺)車尾箱,隨時standby! 這是專業、敬業、演員的好榜樣 希望 有一天能一起同場演戲 #劉江 #劉老師 #farewell #講呢啲 #一代忠師 #江湖見 #thankyou #人生有幾多個50年」

(即時娛樂)

相關字詞﹕劉江 劉老師 無綫 吳嘉儀