網傳派10萬盒口罩 楊明斥造謠者冇人性︰抽水都睇情況吖 (16:25)

文章日期:2020年01月31日

武漢肺炎疫情肆虐,全城市民撲口罩、消毒搓手液等防疫用品,惜貨量供不應求。昨日網傳楊明有份投資的燉湯店免費派發10萬盒口罩予市民,阮民安更在facebook發文,呼籲市民衝去拎。楊明昨日已即時否認,強調派口罩是謠言,其食肆的存量只夠員工半個月至1個月用。今日,他在社交網上載聲稱其燉湯店會派口罩的帖文截圖,及阮民安呼籲市民到燉湯店索取口罩的留言截圖,斥造謠者「冇人性」。

他說︰「你知唔知出面有幾恐慌?疫情有幾嚴峻?你而(依)家仲有心情喺度散播謠言?!你唔發放正能量去抗疫,都唔好煽動他人去刑毀吖。你係太悶?定係仲想刷存在感?呢隻病毒係每個人都有機會中,唔係開玩笑㗎!而(依)家唔係爭吵嘅時候,係全城抗疫呀!麻煩搵返(番)自己D(啲)人性出嚟啦! #冇人性恐怖過有瘟疫 #抽水都睇情況吖」

(即時娛樂)

相關字詞﹕武漢肺炎 楊明 阮民安