【武漢肺炎】陳健安憶學護實習經歷 撐醫護要求全面封關 (18:24)

文章日期:2020年02月01日

武漢肺炎個案持續增加,本港至今累積13宗確診個案,多個醫護組織、個別聯網及公院醫護先後發聲要求全面封關,更有組織要求政府全面封關,否則罷工,但特首林鄭月娥昨日仍然拒絕,稱封關助長歧視。

陳健安(On仔)於香港理工大學護理學畢業,他在社交網分享當年在醫院實習的經歷,支持醫護界要求政府全面封關。他說︰「當年喺理工大學讀護士,心態好簡單,希望讀完可以幫到屋企人,又有穩定收入,幾好。喺呢五年入面,最深刻印象一定係1440小時醫院實習,去過兒科、老人科、婦產科、精神科、急症科、社康科、手術室、內科、外科,大開眼界👀。」

「我從來無諗過護士要學摺被、鋪床(牀)單、換枕頭、換衫褲,原來都有學問,例如patient唔可以落床(牀)或者手上插住drip嘅情況下,點樣換衫床(牀)單?假如床(牀)單無鋪直,有摺痕,會令一個臥病在床(牀)完全唔郁得嘅patient增加生壓瘡嘅機會,連帶嘅後果係有傷口、受細菌感染,不堪設想。」

「又講吓啲厭惡嘢俾(畀)大家聽,有一個patient,只要有人行過病床(牀)就會XXXX,仲經常將大便一粒一粒放上枱面。Mentor話︰『無人敢埋去,我哋更加要埋去理解。』一埋到去,我問佢做乜X人XX,佢答乜我唔記得,淨係見到佢全身都係大便,已經乾咗,仲有藏咗喺指甲入面。然後我就決定幫佢抹全身,逐隻指甲清潔,搞掂哂(晒),得到一句回應︰『唔該晒。』覺得好感動。」

「又一次,幫行動不便伯伯換尿片,佢邊換邊小便,射中我女同學個身,我一邊幫佢抹pat pat,佢一邊瀨大便,其實伯伯都唔想,因為控制唔到,但呢啲事點都要有人做,仲唔夠㗎,仲要做得細心,好似對待自己個pat pat一樣。曾經見過,因為人手不足又趕時間,有清潔姐姐幫手換片,未抹乾淨就包返(番)住,除咗污糟,仲有機會搞到pat pat皮膚爛同感染,一件『小事』能否做好其實牽涉到人性、專業知識、資源、人手、制度問題。」

「雖然只係短短千幾小時嘅實習,但已經足夠令我感受到人類最脆弱嘅時候最需要啲乜,亦近距離感受過生死,喺產房睇BB出世我同BB同步喊,幫離開世界嘅人做最後護理(last office)俗稱『打包』(我唔鐘意呢個俗稱,好無人性),過程中要抹乾淨全身,綁好下巴手腳,因為人離開後肌肉會僵硬,要合返(番)埋口就好難,瞻仰遺容夠唔夠靚仔就要靠我哋,一世難忘。」

「分享到呢度先啦。講咁多都係想大家理解要成為一個註冊護士絕對不簡單,希望我嘅護士同學朋友們身體健康,希望每個香港前線醫護人員受到應得嘅尊重同保障。共同抗疫,支持全面封關。Love﹗#支持全面封關 #一個都不能少」

(即時娛樂)