【港人自救】膠樽當護罩 張堅庭蒸完口罩又有大發現 (23:50)

文章日期:2020年02月01日

全城鬧口罩荒,為自救要各出奇謀。日前張堅庭測試Ann姐(蔣麗芸)的蒸口罩消毒大法,效果有異於網上流傳的蒸煮口罩效果。張堅庭將口罩蒸12分鐘後仍完整無缺,但是否有防菌功效則不得而知了。今日張堅庭又有大發現,他上載照片,跟一名笠住透明膠水樽作護罩的女士合照。他寫道:「在赤柱碰到這女士,她興(有)趣的叫我:盧冠廷,所以我同佢合照。我見佢咁嘅裝備,周圍冇人,除下口罩,映(影)完跳上車。」

對於以膠樽作護罩的做法引來網民議論,有人當笑話,亦有讚大嬸有創意,也有留言:「其實一啲都唔好笑,只覺得香港人好悲涼。可能佢根本買唔到口罩,可以點呢?」網上流傳一短片是膠樽女士解釋為何用膠樽當護罩,她自我介紹是何女士,有一套用口罩嫌不衛生的理論。她又應拍攝者要求示範如何戴上膠樽護罩,為自救真係要想想法子。

(即時娛樂)