【武漢肺炎】前港姐吳忻熹勁窒港府:為什麼差到呢個地步 (15:10)

文章日期:2020年02月02日

前港姐吳忻熹(前名吳文忻)身為兩女之母,在社交平台接連因為口罩引起的問題而勁窒香港政府。吳忻熹先借台灣當地便利店輕易鬧港府差,她上載口罩照片並留言:「在台灣,每人每間便利店限買3個,雖然很多便利店都很快便售罄,但問多幾間還是有的!為什麼香港政府可以差到呢個地步?!」

吳忻熹隔多2個幾小時再發長文窒港府政策:「世事就係咁可笑,當日話做個堂堂正正中國人摘掉口罩,而(依)家中國人冇個口罩都唔敢出街 當日話支持立禁蒙面法嘅,而(依)家話要一人一口罩 當日鬧人搞黃色經濟圈嘅一眾廢中廢老 而(依)家要排隊撐黃店 當日被圍堵,俾(畀)人話應該執咗佢嘅理大,而(依)家研發緊可重用口罩嘅係理大嘅人 當日cut港大擴建budget,而(依)家初步研發到疫苗救人嘅係港大嘅人 當日又拉又打又話醫護人員係黑護嘅,而(依)家入酒店捉人話要醫護同行 當日話深圳食海底撈嘅,而(依)家去完中國都唔敢比(畀)人知 當日話停課係圈套嘅,而(依)家中圈套中到落十八層地獄 當日話抗爭行動搞到慘過沙士嘅,而(依)家個天就話比(畀)你聽咩叫真正慘過沙士。 仲有,當日要逼新彊人食豬肉,而(依)家個天就整個非州豬瘟你嘆(歎)吓!」

(即時娛樂)

相關字詞﹕吳忻熹 吳文忻