【接受與老婆鬥戲】蕭正楠待翠如事業有滿足感再計劃生B (22:14)

文章日期:2020年02月07日

專訪】蕭正楠當年拍攝劇集《師奶MADAM》跟黃翠如撻著,兩人假戲真做,相隔數月才公開承認戀情;直至2018年,蕭正楠於TVB頒獎禮中跟曹永廉獲得「最受歡迎電視拍檔」獎,致謝辭時,他突然宣布已迎娶翠如,事後兩人透露當時已秘婚半年,在新西蘭旅行時註冊結婚,翌年在峇里補辦婚禮。他們婚後不時放閃,甜蜜蜜!

蕭正楠與翠如因拍劇結情緣,但夫妻二人已久未「鬥戲」,蕭正楠說自己從不抗拒夫妻檔演出,但想看過劇本再考慮,「如果又是演甜蜜夫妻,觀眾看了也不會太入到戲;如演兄妹或敵人,甚至佢咁男仔頭,畀個假髮佢反串演《難兄難弟》都得,這樣反而有挑戰性」。

他們婚後不時被催造人,但兩人工作忙碌,何時實行生B計劃呢?蕭正楠認真地說:「其實我想講,我們都係幕前,唔同其他正常夫妻去計劃生B,每個人做這行,都希望達到自己心目中成就,如果依家要佢(黃翠如)去生,佢就要放棄所有工作,但我仍見到佢團火喺度,要佢依家一定要生就好似好自私,好多朋友都問點解唔生,我都想佢喺事業上得到一個位能滿足到,先去想下一步,這方面持開放態度,但我想佢畀心機工作先,一切老婆為先,即使想有BB,也不能太自私!」絕對是百分百的廿四孝老公!

蕭正楠在劇集《黃金有罪》跟洪永城合作愉快,但老婆翠如常揚言不想再與對方合作,蕭正楠解釋因二人由細識到大,洪永城已當翠如是親人,所以一嬲就會照發脾氣……對於翠如經常被洪永城恰,他可有幫老婆恰番洪永城?蕭正楠稱:「老婆點會真係唔鍾意佢(洪永城),只係會忟佢,其實當佢細佬,我又點會突然恰個細佬去氹番個老婆!佢哋自己嘅事,自己會搞掂,唔需要第三者幫手報仇或蝦番對方!」

欲知專訪內容,請留意明天(2月8日)明報娛樂版。

(即時娛樂)