【長康邨居民疏散】王宗堯憂疫情社區爆發 林雪望確診者早日康復 (15:48)

文章日期:2020年02月11日

青衣長康邨康美樓出現兩宗新型冠狀病毒肺炎確診個案,居於07單位的住戶要緊急疏散。網劇《向西聞記》其中單元故事《碌架床》,早前曾在長康邨實景拍攝,當中演員王宗堯激氣表示:「政府做法和林鄭回應真的好差,無從經驗中汲取教訓,仲叫市民不要出去食飯、不要約朋友、不要睇戲、不要做運動,什麼都唔做得,但又唔封關,令到香港人更加冇晒生活,市道靜到黐線,所有事相關掛鈎的時候,影響晒香港成個經濟。香港人現在真的好慘,更加擔心是這次青衣社區爆發,隔了咁多層樓,咁住中間層數的人點?其他隔離層的人又點?加上現在咁多不同社區爆發,人又走甩又唔隔離,又遵守不到規則,又無法搵到他們,警察又唔做事又唔拉人,衛生署又做唔到什麼,令到隱形帶菌者周圍走。上次沙士就話某幾個社區爆發,但我覺得今次有好大機會好多地方會有這些社區爆發,是好驚的。」

林雪則表示:「又會咁橋?拍攝時記得環境幾好,乾淨,樓上電梯大堂又大又通風,希望受感染確診的病患者快些好番,疫情早日過去,大家呢排真的要注意衛生,小心身體。」

(即時娛樂)