陸浩明錯講SARS源頭遭網民鬧爆 舊拍檔麥明詩︰別太鞭屍 (14:15)

文章日期:2020年02月18日

陸浩明(6號)日前在無綫節目《#後生仔傾吓偈》討論「防疫意識」話題時,因說錯2003年沙士(SARS)疫情「香港是那個病毒的源頭」,結果被網民圍插。6號事後連環在社交網發文道歉,惟網民不收貨。他日前錄影《娛樂大家10點半》前再次公開道歉,其間更流下男兒淚。

相關新聞︰【錯講SARS源頭】陸浩明道歉兼解釋 不忍媽咪受累爆喊

曾跟6號一同主持《#後生仔傾吓偈》的麥明詩,今日在Instagram發表題為「別太鞭屍」的長文,為6號求情。她說︰「Ben sir話齋,唔講嘢冇人話我啞;我亦都知道我講嘢對我冇任何好處,但或許我現在比較少顧慮,正所謂『官到無求膽自大』#曲,所以忍唔住講多句:真係希望大家可以把槍口對准啱嘅位置。」

「一月尾嘅時候,梁卓偉因為一句『戴口罩講唔到嘢』論多日備受關注,好多人卻忽略了佢之後出黎宣佈(布),以模型分析預估已有4.4萬人感染。其實佢冇必要出來講一個同正式公佈(布)確診數目差咁遠嘅數字(嗰時正式公布確診不夠1萬),佢之前嘅口罩論的確係誤導到大眾,但佢隨即道歉,且繼續出黎(嚟)分享一啲或許並非緊貼官方口吻嘅報告,我覺得起碼算係(比較)有承擔,係咪要chur住佢唔放呢。」

「陸浩係我合作咗幾年嘅前輩,說實話佢一直照顧後輩,有幾次我同fyy出大show出錯佢都幫我地補獲(鑊)carry我地(哋);當然,講到良知嘅時候唔可以被私人感情左右;佢呢一次佢固然係大錯特錯,但佢緊接講錯嗰句之後,佢係話『係因為有個廣州人喺內地食...』然後yy話『係佛山』;資料都未必係啱,但係可見應該係一個口誤,佢當時應該係知道由內地傳落黎(嚟)。」

當然,呢個口誤好嚴重、佢責無旁貸;而陸浩亦即刻出黎(嚟)道歉。大家可能對於佢同某些其他前輩嘅關係而有所意見,比較圓滑係佢做人處事嘅方式,但係佢點都係一個試過喺《後生仔》大嗌『唔好搞我後面』、一直專注香港市場、專注做廣東話節目嘅主持。」

「佢係錯,而我之前未睇清楚段片就評論咗都係錯,剪接組冇修正係錯,字幕組照配字幕係錯... 但希望大家關注咗呢件事之後,可以將關注放喺啲真係黑心、不道德、埋沒良知嘅人上面。謝謝🙏 #香港不是沙士源頭 PS 會向監製表達,應該係節目上面澄清番」

(即時娛樂)