【包機改期】森美父母讓路畀其他國家撤僑:今日先走得… (15:58)

文章日期:2020年02月21日

森美父母是鑽石公主號的旅客,一直被困在郵輪上多日,接受日本方面隔離。森美昨日在電台節目《早霸王》上表示父母被安排晚上乘坐包機返港,可是情況有變,要延遲至今日才可回來,他在電台節目內解釋:「點知噚晚都係落唔到船,仲喺隻船度,因為第二班機起唔到飛,後尾睇新聞先知,原來有另一個國家準備撤僑,所以香港先要讓路,要到今日先走得,我都唔知點算,都是嗰句,希望快啲落船,落船之後去邊度隔離就另一個話題。希望佢哋今日可以落船,然之後返到香港再算。我都有朋友畀隔離公屋啲環境…,我睇過樣,令我有番以前上公屋,上樓之前去睇樓咁嘅感覺。」

相關新聞:森美父母檢疫報告呈陰性 預計今晚乘政府包機回港

森美之後收拾心情,繼續如常做節目,在「答案之歌」環節講到狗很怕嘈,他駕電單車經過狗身邊會吠,身邊拍檔Marco竟接口說:「不止狗,成個廣播道居民都會吠,你嗰個車…」,森美即時作出更正,稱廣播道居民是「嘈」、「嗌」,並不是吠的。

(即時娛樂)

相關字詞﹕森美 早霸王