【呼籲提高警覺】車婉婉自爆遇上黑客 ig帳號資料險全失 (14:09)

文章日期:2020年02月22日

最近不時發生藝人社交帳號被盜,繼月初郭富城遇上同類事件後,車婉婉也是受害者之一,昨晚她在社交平台自爆此事,呼籲大家不要胡亂按入不明的連結外,慶幸獲得貴人幫助,帳號內的資料可以完全取回。

車婉婉留言:「高齡日誌之中伏,我要奉勸大家,如果無啦啦收到D message叫你verify個IG密碼,唔係就會取消你個account,然後有條link之類⋯⋯千祈、千祈、千祈唔好中計。D蛋散Hacker就係响(喺)呢個過程中打劫你個密碼同Account㗎!我嗰晚真係標晒汗,我D片同日記變咗黑色無record,好恐怖呀!真係好彩有貴人幫忙,可以咁快攞返所有嘢,尋(噚)晚半夜三更開緊工知道無事真係開心到一個點!即刻Update晒D嘢,再跳番Part舞先。Q MaMa決定一定要寫出嚟等大家都提高警覺! #qmama比人打劫 #做咗受害者 #呢兩日勁無助勁低落 #騙徒嘅手法係層出不窮嘅 #討厭之極度 #幸福QMaMa #有貴人幫忙 #qmama係蠢 #大家要小心 #qmama的忠告」

相關新聞:【撐醫管局員工陣線出事?】郭富城急發聲明稱ig帳號被盜

(即時娛樂)

相關字詞﹕車婉婉 黑客