【認得我?】胡鴻鈞包到冚孖馬明行街 途人拍膊頭要求… (20:36)

文章日期:2020年02月26日

胡鴻鈞今日與馬國明一齊工作,他在社交平台分享二人同行的經歷,相當搞笑,「話說今日同小馬朝早一齊開工,收工之後就梗係一齊拍下(吓)拖食個飯行下(吓)街睇下(吓)車啦,唔知係咪因為我今日個造型嘅關係,沿路有好多鄉親父老同我打招呼,就連駛過嘅貨車師傅都同我揮手微笑,突然之間心頭一暖,然後有一種好強烈嘅感覺:『入行咁耐 我終於覺得自己係明星啦!』正當我沾沾自喜心感欣慰,心諗原來星味真係點擋都擋唔住嘅時候...『嘩!馬國明呀!』『馬明你好靚仔呀!』『我好鍾意睇你做戲架(㗎)馬明!』之後有人拍一拍我膊頭,我心頭再次一暖,好彩原來都有人認得我,『唔該,可唔可以幫我同視帝影張相呀?』今日嘅經歷話俾(畀)我知,做人千其(祈)唔好自視過高,同埋唔好以為戴副超笠頂帽戴個口罩就係明星啦喂。(溫馨小提示:抗疫期間戴眼鏡同口罩都可以有效減低感染病菌嘅機會率)#起歌 #沒身份妒忌 #如何完美示範狐假虎威 #胡假馬威 #星味未輪到你呀老胡 #腥味就有 #俾(畀)心機做野(嘢)啦 #加油呀」

胡定欣即搞笑留言「你試下(吓)下次叫馬明載(戴)帽超同罩,如果都係同一效果,你真係要檢討下(吓)」,胡鴻鈞亦有回覆「哈佬定定!首先我地(哋)要夾錢買副超送俾(畀)佢,我識佢咁耐好似未見過佢戴超」。

(即時娛樂)

相關字詞﹕胡鴻鈞 馬國明