【要幫B仔改花名】老婆懷孕後 陳偉成生活習慣完全改變 (14:50)

文章日期:2020年03月27日

周秀娜舊愛陳偉成(Avis)陪大肚老婆黃藹樂(藝名︰黃樂樂)一齊增肥,結果變成大肚腩身形,由型男變成凸腩大叔,足足重了10kg。昨晚Avis再貼和大肚妻合照,並表示自從老婆懷孕後,他的生活完全改變了,Avis說:「有阿B之後嘅生活完全唔同晒,以前夜晚打機,依家夜晚上網買BB野(嘢);以前同老婆行街睇戲食飯去旅行,依家去學下(幫)阿B沖(冲)涼、換片;以前會日日做gym擔心自己身型(形)唔fit,依家日日陪老婆開party咁食;擔心老婆唔夠膽食又怕肥;阿B都算經歷過我哋人生最難忘嘅日子,先經歷周街都係催淚彈,再經歷肺炎,所以阿B應該會身體健康。PS:我都唔想叫阿B,不如大家幫我個仔改返個英文名同埋花名?」

相關新聞:【重咗10kg】陳偉成陪大肚老婆增肥 由型男變凸腩大叔

(即時娛樂)