【森美祝明天更好】細So開Live講感受 慶幸自己無變過 (16:52)

文章日期:2020年04月05日

DJ蘇耀宗(細So)效力商台20年,前日被電台以「因應現時經濟環境狀況及前景預測而作出資源重組」為由終止合約,即日生效,令不少人大為愕然。細So未有機會在節目中跟聽眾告別,惟有在網上做直播,跟大家分享現時心情。

相關新聞:原有時段改播其他節目 細So冇機會向聽眾道別︰來日方長

細So昨晚表示:「歡迎來到我的《日常生活》,好多謝這兩日好多朋友在此慰問,好擔心我有冇經濟壓力,但又冇想過幫我,純粹只是問吓,我話有、有、有,就答辛苦你,咁就捱吓,咁就算數……有少少想分享,我有舊同學的Group,我好少傾偈,好多人同我講加油、畀心機,唯獨是有個留了句『點解你咁㗎,咁大個人都唔改吓㗎,成世人都係咁』,反而是這句是覺得幾開心,笑得最開心,這是因為以前我曾在運動會上跟阿Sir據理力爭過……好慶幸我睇番過去咁多年,我個人係冇變過,這個是這2年的少少分享。」

細So多年同事兼好友森美,昨晚亦上載他們昔日工作時的照片來撐細So,並留言:「過去流走,嚇怕了你?Dont be 蛇"乖",明天只有更好!」

(即時娛樂)

相關字詞﹕蘇耀宗 細So 森美