何韻詩網上開騷逾4萬人捧場︰非常樂意為大家唱下去 (15:47)

文章日期:2020年04月12日

何韻詩昨晚在社交平台開Live Show,兩小時唱足17首歌,高峰時吸引4萬網民捧場。演出期間,她說︰「我沒做歌手好耐,紅館騷遙遙無期,我其實已申請了很多次,我不會被這個政府或疫情阻止到,將會舉行更多類似的演出!」提到情況仍然嚴峻的疫情,阿詩強調她不是悲觀,但相信半年內難以恢復正常。

阿詩事後在社交網分享與團隊的合照,留言︰「其實只係前幾日心血來潮,又喺公司見到Hobing,問佢有無興趣開live,佢話『好啊』,就係咁,促成咗今晚呢個五湖四海義氣仔女之夜。老實講,本身諗住求其開個live仔,無諗過咁多人嚟睇,最高峰時間超過四萬人,仲多過紅館,痴(黐)線!然後好多人,係好~~~~多朋友send message嚟,話好掛住呢個我,其實我何嘗唔係呢。」

「多謝世界各地每一位今晚入嚟聽歌嘅朋友,衷心感激你地(哋)將呢兩小時留俾(畀)我。係我陪你地(哋),定你地(哋)陪我,其實都已經好難分清楚。呢段時間,大家都過得唔容易,如果我嘅歌聲可以為大家帶來一點點安慰,我非常樂意繼續為大家唱下去。唱歌係我嘅天職,我其實,真係最鍾意都係唱歌。幾壞幾難嘅時候都好,谷底照開張😘。p.s. 好似真係做咗場show咁,好攰好爽。」

(即時娛樂)

相關字詞﹕網上演唱會 何韻詩