【憂家人擔心】重提跟商台高層爭拗 細So:我點知會冇咗份工... (13:21)

文章日期:2020年04月14日

DJ蘇耀宗(細So)早前遭商台解僱,細So接受杜汶澤網台「喱騷」訪問,再次說起被解僱一事。有指細So因商台防疫問題,而跟上司爭拗疑被炒魷,阿澤就問細So已有老婆和仔女,為何仍要多事提議電台要進行Home office?細So坦言當初是為了自己人身安全,所以才提出建議,細So說:「我就係因為有仔女所以我咪驚囉﹗(你冇咗份工就唔驚?)我唔知會冇咗份工嘛,你明唔明?大佬呀﹗我點知會冇咗份工?我為咗自己人身安全所以先提議。」

細So表示被解僱後,最擔心的是家人擔心自己,期間細So講到眼濕濕:「我好愛惜我屋企人,我父母及3個哥哥,佢哋提醒我所有嘢,我呢一世都會銘記,所以當佢哋話擔心嘅時候呢,其實我係即刻...唉﹗我係咪行錯、講錯咗嘢呢?可能係咪我做訪問時,我係咪做錯啲乜嘢,令到佢哋咁擔心呢?」不過細So表示自己只講出事實,而不是講任何人壞話,只是想公義一些,才道出事實真相,不想令家人及朋友擔心。

(即時娛樂)