【16歲愛犬離世】歌迷繪素描畫 張敬軒不滿︰唔好再畫我 (13:14)

文章日期:2020年04月15日

張敬軒的16歲愛犬離世,他今早在社交網上載愛犬「細佬」的照片,留言悼念︰「細佬,你不用再受苦了,謝謝你這十六來代我陪伴在爸媽身邊。你又乖又叻,你跑喇,去搵阿B,阿Q同飯團玩。哥哥會一直掛住你,再見。」

另外,不時在社交平台向歌迷爆Seed的軒仔,日前疑不滿歌迷為他畫的人像畫,揚言想退出樂壇。他說︰「其實你哋可唔可以搵啲其他嘢做,唔好再畫我...我睇完入面啲留言話畫得好似,我唔單止想退出樂壇,我直情覺得我要退出呢個宇宙。你哋嘅作品係藝術界嘅疫症,而我沒有抗體,我決定今晚唔食杯啫喱向你哋提出抗議!」

蔡卓妍(阿Sa)看過圖畫後說︰「🤣🤣🤣🤣我覺得畫得幾似呀都!🤣🤣🤣🤣」湯怡就說︰「我超大聲笑咗出嚟!!!🤣👏🏼」軒仔不滿地對湯怡說︰「我超大聲咁問你,你是咪想屎 🙄?」

(即時娛樂)

相關字詞﹕張敬軒 蔡卓妍 湯怡