【李佳芯點睇?】被師傅批婚後或有外遇 陳炳銓尷尬傻笑 (17:07)

文章日期:2020年04月23日

ViuTV節目《點相III先機算》以全面角度剖析不同面相、身相的玄機,由皓云師傅、小占、利君牙及李蔓瑩擔任主持,一眾模特兒及ViuTV藝人擔任現場觀眾,被師傅即場「點相」。

節目第10集於明晚(24日)播出,以「手掌」為主題,皓云師傅分析不同掌紋及手指長度,所代表的性格。師傅指出男性左手掌上的婚姻線如果向下垂,旁邊有多條細線,就表示他有可能婚後對元配冷感,對外遇卻認真。眾ViuTV藝人隨即起哄,笑陳炳銓(Danny)擁有此掌相,師傅上前研究其掌紋,坐在Danny旁邊的駱振偉即搭訕:「師傅你輕輕咁講好啦!」另一邊的朱栢康又笑指師傅要小心研究:「呢件係關乎到兩個台嘅事!」令Danny尷尬萬分。

師傅看過Danny掌相後,鬼馬回應:「呢度啲光打得太勁,我都睇得唔係好清楚,好似係,又好似唔係咁。」師傅之後再有澄清:「我就覺得應該唔係嘅!」

(即時娛樂)