何超蓮自揭未被舊愛尊重:唔應該一意孤行同呢個人一齊 (18:49)

文章日期:2020年04月27日

周揚青日前在微博自揭跟羅志祥(小豬)的9年情玩完,並在分手信中揭示小豬的真面目,消息震撼娛樂圈。周揚青好姊妹何超蓮亦曾在微博留言:「你經歷的我也經歷過,我知道那有多痛,很佩服你的勇敢,加油我的胖胖。」

現時與內地男星竇驍愛得火熱的超蓮,前天接受由火火和森美主持的商台節目《公子會》訪問,期間提及感情生活。超蓮被問到會否被媽咪提醒,不要太過相信男人?她說:「我阿媽係相反,佢覺得橫掂都係,畀人呃啦,年紀仲細,撞多啲板仲好,佢寧願我30歲前撞板,30歲後知道自己想要乜。拍拖嚟講,佢(媽咪)冇任何限制,鍾意拍乜就拍乜,當然唔好一腳踏兩船,或兩三星期換一次(男友)。(媽咪由你發展?)佢會得閒提一兩句,可能呢樣唔係咁好,叫我注意吓。(冇話唔畀?)冇,寧願我哋真係遇到唔好,自己受傷。」

森美問超蓮第一次撞板後,有沒有返家跟媽咪傾訴?她說:「我記得有一次,總之發生啲事,令我發現呢個人好唔尊重我,我原本以為件事得我知,但唔知點解我阿媽又知,跟住我阿媽煮咗成枱餸,我好開心喺度食,跟住我阿媽無啦啦同我講『阿妹,我見到啲咁嘅嘢,係咪發生咗一啲唔好嘅嘢?』(攞出嚟同你講?)係呀﹗跟住嗰一刻『噢﹗原來我阿媽都知。』我就好心痛,點可以影響到屋企人?我阿媽好唔開心,我覺得係我錯,唔應該一意孤行同呢個人一齊,跟住我就好快分咗手。其實接二連三好多次,但每次都畀藉口佢,直到嗰下我阿媽都講『你會唔會覺得佢真係好唔尊重你?』

(點解你咁相信男仔?)咪就係傻囉,嗰時我又細個,真係鍾意佢,佢又好識講嘢,佢一講我又覺得有道理。明明好有嫌疑,件事好明顯係佢做主動去傷害我,但係佢解釋話唔係傷害我而做,講到件事本身係合理,只係你冇接觸過,我又衰唔輸得,好覺得唔係我咁樣,你都會出去…(森美問:拈花惹草?)係啦,我唔忿氣,真係好傻,(換來好多受傷?)直頭係浪費咗好耐(時間)。」超蓮表示不會再讓自己重蹈覆轍。雖然超蓮未有開名,不少網民也揣測是超蓮與台灣歌手吳克羣的4年情。

(即時娛樂)