同屆港男梁裕恆 鬧爆背妻出軌黎振燁扮好男人 (15:52)

文章日期:2020年04月30日

朱智賢(Ashley)被揭背住男友謝東閔偷會已為人夫且將於下月做老竇的黎振燁,朱智賢昨日在謝東閔陪同下舉行記者會時聲淚俱下,雖連講6次「對唔住」,卻未向腹大便便的黎太道歉。背妻出軌的黎振燁傳已獲太太原諒,有指兩人原本昨天也會現身記者會,但黎太突然改變主意,亦有傳她其實是身體不適才臨時甩底。

言論向來出位的前港男梁裕恆(Flow Leung),就在社交網鬧爆黎振燁,指當年一齊參選港男時已覺黎振燁為人虛偽。他說︰「當年扮好男人真係極嘔心,一大班港男港姐傾計(偈),佢刻意行開話『我唔可以同其他女仔傾偈,費事老婆介意』,做比(畀)工作人員睇,做比(畀)高層睇,但真係over咗囉,一大班人閒話幾句正常社交,而(依)家又唔係叫你單獨去荒山野嶺食蛋糕,有咩問題?啲戲過份(分)左(咗)就假﹗」

梁裕恆愈講愈嬲,斥黎振燁趁老婆大肚去「偷食」是「賤中之賤」。他說:「大佬,你老婆佗住你個bb嫁(㗎)!真係好男人唔洗(使)日日搬個老婆出嚟掛喺嘴邊唸咒咁,我係好男人我係好男人x100。」

(即時娛樂)