張敬軒化身「倪半夜」 狂跳勁舞變Dancing Queen (17:11)

文章日期:2020年05月01日

張敬軒早前一人分飾多角拍攝信用卡廣告,軒仔昨日在社交網分享他拍攝當日趁空檔時拍攝的搞笑片,片中的他變身成「倪黃昏」的阿媽「倪半夜」,在工廠大廈的升降機大堂隨音樂起舞,其間又360度轉身兼芭蕾舞式跳起,搞笑程度滿分﹗

軒仔說︰「唉我又嚟喇我﹗倪黃昏個老...呀唔係,個啊(阿)媽倪半夜,係咁叫我三更半夜幫佢出Post,要同阿Elmo同Elva喺2020年競逐女神寶座,所以佢話都要改返(番)個英文名Auntie Elsa,唔可以俾(畀)個衰女爭晒佢風頭喎。係啊,佢個頭真係打完三號風球咁,於是我幫佢拍左(咗)呢條片。以下播放內容涉及高難度動作及暴力傾向,各位上咗年紀嘅人士千祈唔好學,唔係個個好似嫲嫲咁flexible。」

不少網友留言大笑,好友蔡卓妍說︰「睇呢段片,心情會不停轉換👉🏻😳🤣😡😱😳🤣😡😱😳🤣😡😱。」

(即時娛樂)

相關字詞﹕張敬軒 蔡卓妍