【進駐2年幾...】世事多變 何韻詩搬離Studio另覓聚腳地 (17:22)

文章日期:2020年05月01日

何韻詩早年自立門戶開設Goomusic Studio,不過今午她在instagram透露快要搬走,她說:「即將要搬離只係進駐咗兩年幾嘅Goomusic Studio。好唔捨得。呢個地方,標誌住我一個重要階段,由Dear Friend演唱會後一個嘗試獨立自主嘅印記。

當初開設呢度,滿腔熱誠地希望可以建立我心目中一個屬於我地(哋)呢類怪人嘅community。可以有我地自己嘅體系,出歌宣傳做show做product都唔洗(使)依靠拉攏其他gatekeeper。大家可以得閒嚟寫歌、練歌、甚至只係聚吓有個落腳點都好。

成日覺得,我(哋)呢個城市,就係太逼、太快,令所有人都只能用一個最方便方法去做所有事,更欠缺一個可以俾(畀)我地(哋)無事無幹可以喺度hea吓、互相扶持嘅空間。但如果有一班志同道合嘅人,一齊衝、一齊打拼,無嘢係唔可以改變.....呢個係我本來對呢度預設嘅畫面。

當然,學肥媽話齋,世事多變~豈可豈可盡如人意,既然突如其來嘅變遷到來,無奈傷心過後,就盡量積極人生,帶住any change is a goo change嘅心態同靈活性去接招。

換個角度去諗,呢兩三年放太多時間喺建立系統、建立社群、做其他人嘅嘢,多少都忽略咗自己....尤其我嘅創作。可能今次係個天都俾(畀)緊個訊息我,希望我close the chapter,趕快揭開新一頁。無論如何,多謝每位喺呢個空間出過力、同我地(哋)溫馨浪漫過嘅伙伴,呢啲日子,銘記於心。至於後事如何,我地(哋)下回分解。」

(即時娛樂)