《東張》梁麗翹美國返港後家居隔離 網上分享26小時經歷 (14:02)

文章日期:2020年05月02日

《東張西望》主持梁麗翹(Nicole)日前一家三口美國探親後返港,現正開始接受家居隔離,昨晚她在社交平台分享返港經歷的攰爆26小時,當中最辛苦是2歲囡囡Nanette,戴口罩足足20幾小時。

梁麗翹留言:「終於返港,Day 2。由搭飛機、檢測、等候結果到回家經歷26小時;過程係好攰,尤其是帶住Nanette就特別緊張。首先出乎意料,飛機竟然有成百幾人,雖然唔滿坐,但每一行都有人。一上機即刻將座位徹底消毒,鋪晒床(牀)單等等。好彩Nanette乖,瞓足大半程,起身睇吓電視食下(吓)嘢;但要求一個未夠兩歲嘅小朋友20幾個鐘door to door戴口罩實在係mission impossible,佢戴到面都紅晒,所以斷斷續續都要畀佢除低口罩唞吓氣;好彩嘅係其他乘客都full gear上陣。

落咗機,排隊戴手帶,排隊過關,搭車去亞博,落車-上車-落車,搞咗兩三個鐘,終於輪到做深喉唾液檢測:Nanette太細個真係搞唔掂,搞咗成20分鐘,工作人員仲過嚟氹佢,吹曬波波又剩;最後決定,用Poo Poo做測試(早知一早決定啦,原來係返屋企做,以為要喺機場等)凌晨5:30落機,下午2:30終於走得,雖然時間漫長,但過程順利。再次感謝工作人員,為咗大家安全,每次有人落機,佢哋都要冒風險為大家做多好多程序。大家唔使擔心我呢14日點過,其實我已經好習慣家居隔離,呢三個月已經不斷做緊,特別係美國政府封城後,更加係足不出戶,所以我已經好有經驗,會乖乖地留喺屋企。」

(即時娛樂)

相關字詞﹕東張西望 梁麗翹