一場打戲拍足9個鐘 歐錦棠訓練談善言成首屈一指打女 (19:20)

文章日期:2020年05月06日

歐錦棠、談善言等主演的ViuTV劇集《打天下》今個星期大結局,歐錦棠在劇中飾演退隱多年再復出的空手道高手馬剛正,他早在劇集煞科時已非常不捨,同時為完成多年的夢想感到開心。

他笑言︰「今次最大成就是成功把談善言訓練成香港首屈一指的武打女星,她的表現超出所有人期望,她每場都可以用不同的空手道打法去打,身手應付自如,要大大力讚她!」

談善言雖然拍到周身傷,卻未後悔接拍動作戲。「我一直想嘗試動作電影,今次覺得幾好玩和開心。我已打上癮,完成拍攝後會繼續到歐錦棠的拳館,繼續練習空手道」。提到被歐錦棠稱讚,談善言說︰「我在劇中的表現仍有進步空間,會繼續多加練習。」

歐錦棠亦在社交網上載昨晚播出一集,在劇中飾演「莊惠」的談善言打鬥戲,留言︰「莊惠私了阿細,係廿集裏面打得最殘忍嘅一段,係你死我亡嘅街頭實戰處理,亦係莊惠首次真正使用『暴力』嘅時候。成場戲拍足九粒鐘,好多動作即教即學即用,衰女包走牆、撞硬物、360度飛踢、jump side kick...乜都係第一次!乜嘢人嚟㗎?!」

(即時娛樂)

相關字詞﹕歐錦棠 談善言 打天下