【勁迷Ian《正式開始》】準人妻何雁詩瘋狂:首歌洗我腦 (16:34)

文章日期:2020年05月07日

獨立歌手何雁詩原來有捧人氣組合MIRROR場,她在instagram拍片表示,記得第一次看MIRROR演唱會,聽到好多人嗌,她自己也禁不住嗌埋一份,又笑指原來邊尖叫邊看MIRROR是好high。她說:「直頭感覺回春(回到青春期)!今次就cover咗Ian(陳卓賢)的《正式開始》,呢首歌真係洗左(咗)我腦,全日瘋狂『開始有心跳』,對於我呢個連自己歌都未必記得晒歌詞的人黎(嚟)講,能夠背到呢首歌實在好犀利。#留家避炎版 #無啦啦浴袍團 #事實上因為本來早已拍完諗住剪完片瞓覺  #但係自己唔收貨 #所以突然再拍過  #小鮮肉啊 #姐的青春還在喔」。

(即時娛樂)

在 Instagram 查看這則貼文

記得第一次睇mirror 唱live,聽到好多人嗌,我都忍唔住跟住嗌😂 原來尖叫住黎睇mirror真係好high架!!!直頭感覺回春(回到青春期)!👗今次就cover左 Ian 的「正式開始」,呢首歌真係洗左我腦,全日瘋狂「開始有心跳」,對於我呢個連自己歌都未必記得晒歌詞的人黎講,能夠背到呢首歌實在好犀利😛😛😛 @iancychan . 多謝 一人幫 1MB Music Production 專業mixing @onemanblend 😍😍😍. 仲有 @cousinfung 提供簡譜😛😛😛. 全片請到我的YouTube channel 看喔~ YT Channel: 何雁詩Stephanie Ho . #留家避炎版 #無啦啦浴袍團 #事實上因為本來早已拍完諗住剪完片瞓覺 #但係自己唔收貨#所以突然再拍過 #小鮮肉啊 #姐的青春還在喔

Stephanie Ho 何雁詩(@honganc)分享的貼文 於 張貼