【兩奪金像獎影后】葉童讚張國榮好文青似雕像 (21:48)

文章日期:2020年05月07日

由何嘉麗主持的ViuTV節目《金像女情》,邀來影后葉童擔任嘉賓,回想第一部電影《烈火青春》很多親熱戲,她最深刻印象不是與「哥哥」張國榮做對手,而是第一次飲酒演出:「導演叫我飲酒,果然放鬆咗冇咁驚。但事後有甘草演員勸我唔好飲酒拍戲,心諗佢咁多事,後來又覺得好慚愧,因為我唔係靠自己能力,靠酒精放鬆,好似呃緊觀眾。」

她與哥哥合作印象也非常深刻:「哥哥好斯文,經常坐埋一邊睇書,好似個雕像,但又可以好活潑,試過走埋去向導演自誇,讚自己演戲好掂!不過,哥哥拍戲之餘好少同我傾偈,或者怕嚇倒我,其實佢都幾怕醜,我就好靜,唔識人際關係 。 」

葉童出道2、3年便當上影后,當年是否有種了不起感覺?她說:「沒有!我覺得有機會攞獎,因為呢部戲種好特別,當時係功夫片、殭屍片盛行,忽然有一部清新戲。」

葉童曾獲香港電影金像獎「最佳女配角」及兩奪「最佳女主角」,她說:「獎項的確幫我好多,因著有這些名銜,去到外地電影節令我身分提升不少!」

(即時娛樂)