【演藝事業歷史時刻】郭富城發聲 盼政府幫助幕後精英 (20:33)

文章日期:2020年05月09日
【演藝事業歷史時刻】郭富城發聲 盼政府幫助幕後精英(拍攝︰鍾偉茵,剪接︰張家柱)

【今日直擊】郭富城完成網上慈善演唱會後,接受傳媒訪問,訪問期間城城不斷流汗,問他是否感辛苦?他說:「天氣比較熱,比預期綵排時要花多啲體力,整體好順利,今日大家睇到及見證到,係我演藝事業一個歷史,因為喺10日裏面,做一個網上演唱會,同埋近100位舞蹈員,其中有啲可能轉行,為今次演唱會發揮團結力量,希望演唱會發放正能量,用歌舞鼓勵大家。

好多朋友失業,都係一個艱難時間,今次演唱會,最大嘅動力,係希望為身處娛樂圈舞者及電影幕後工作者籌款,呼籲大家慈善冇分時間,可以互相幫助,呢個係我出發點。演唱會係全世界直播,每個地方朋友可以同心協力,齊心互助,時間過得好快,唱12首歌(編按:13首),每首歌都係我精挑細選,歌詞內容都係有意思。」

問到覺得自己表現值幾多分?城城說:「我付出係100分,喺呢個地方又唱又跳係有難度,自己演唱會有時間喘息,今次係冇,一氣呵成又唱又跳,依家把聲未回復正常,但係開心嘅,助人為快樂之本。加上一班舞者被忽略,政府措施未惠及佢哋,我曾經係舞者,企喺佢哋角度諗,佢哋真係被忽略,用我自己力量,大家有能力的話,十元八塊都係聚沙成塔,依家未知籌款數字。

我希望政府睇到或感受到呢股力量,希望政府諗一諗點幫助一班幕後精英,今日由我發聲,亦希望政府聽到,能幫佢哋。(對政府失望?)政府有佢哋策略,喺整個紓困措施,因為政府要幫好多香港市民,呢樣無可否認,希望之後都顧及到自僱人士,得到資助度過疫情,政府將來或日後去諗一諗。」

相關新聞:【老婆囡囡撐場】郭富城曬父愛 抱住大女欣賞景色

相關新聞:【團結齊心互助】郭富城唱《強》打氣:幫到大家係我榮幸

相關新聞:【感動】郭富城唱《不老的情歌》獻亡母:對母親的愛永不會老

相關新聞:開抗疫騷幫電影幕後工作者 郭富城:佢哋好多冇收入

相關新聞:【舞王風采】排舞師Sunny︰郭富城最想帶出團結力量

相關新聞:【舞王風采】郭富城率80名舞蹈員開抗疫騷:做慈善冇限期

 

(即時娛樂)