【Be Strong】謝東閔「出關」 孖胡定欣李施嬅行山 (18:54)

文章日期:2020年05月13日

朱智賢早前被爆搭上人夫黎振燁,事後她在男友謝東閔陪同下開記者會認錯,兩人之後再沒有公開露面,只各自更新社交網。曾在社交網留言「Be strong」疑為自己打氣的謝東閔,心情似乎已經平復,今日他「出關」跟胡定欣、李施嬅等Crazy Runner隊友去了千島湖行山。

胡定欣在社交平台分享行山照,其中一張相見到謝東閔望着鏡頭微笑,精神不錯。胡定欣留言「今日再一次行到千島湖,開心同CRAZYRUNNER隊友行下(吓)跑下(吓)傾下(吓)相聚下(吓) @brian_tsetse @otto61p @selenaleelalee #迷途小羔羊 #一個去左(咗)迪士尼 #一個由元朗去緊深井無那那(拿拿)又入返屯門 #下次一車過呀唔該 #尋(噚)日GYM今日行山 #咁聽日呢」。有網民提議胡定欣去滑浪,未知她會否考慮呢?

(即時娛樂)