【笑聲抗疫】阮兆祥搞食字Gag娛賓:分享多啲正能量 (14:05)

文章日期:2020年05月15日

向來搞笑的阮兆祥(祥仔),於疫情期間絞盡腦汁為港人發放正能量,早前扮演的「抗翼大師」李雞鳴及「髮力無邊」的渡邊直不美,成功為網民帶來不少歡樂。

出名勤力的祥仔,近日搞笑作品更是浪接浪,昨晚推出「盧EYE SEE‧一D都唔好笑」系列,大玩平日私下最擅長的食字爛GAG;其中一個GAG更以早前的撲口罩熱為主題,笑指「花草樹菜」四樣東西,以菜的撲口罩能力最高,到底為什麼?答案留待大家上網睇片揭曉。 

對於祥仔大玩爛Gag,網民相當受落並留言:「笑到噴飯」、「我想幫你剪頭髮呀。」更有網民感激祥仔如此有心:「祥仔好nice,多謝你帶比(畀)香港人快樂。」 

問到祥仔為何落足火力「娛賓」,他笑言:「冇呀,啲人成日話個人開心啲,病痛都少啲。咁我平時都好鍾意講爛Gag逗人開心嘅,我又知大家呢排好少出街同埋上網多,所以決定拍多啲搞笑片放上網,希望分享多啲正能量畀大家,一齊以笑聲抗疫。」

(即時娛樂)