火火無視Hailey性感泳衣拍戲 BabyJohn爆電影界宵夜特權 (16:58)

文章日期:2020年05月19日

由梁祖堯、蔡瀚億(BabyJohn)和陳俞希(Hailey)主持的ViuTV節目《晚吹─空肚講宵夜》,明晚(20日)播出的一集,邀來由李家榮(火火)及李健宏(KB)組成的「雙龍出海」擔任嘉賓。

節目首次邀得男嘉賓到場,梁祖堯笑指Hailey穿得特別性感:「快啲影吓佢嘅下半身!無啦啦著到遊船河咁,平時都唔係咁著嘅。」 Hailey笑稱:「同火火拍第一套戲就已經著三點式,所以服裝不算性感。」火火笑稱:「當時還有10幾個索過佢嘅女模,所以冇留意Hailey。」

火火又指菜乾豬骨粥是最能代表電影界宵夜,基本上是萬年不變之選,他笑言只有主演和導演,才可以在帳篷內用膳,其他特約演員大多在路邊進食。BabyJohn憶述第一次獲邀入帳篷與其他演員、導演用膳時,感到緊張:「雖然枱面有好多餸,但自己完全唔敢夾,嗰種感覺好尷尬。」

(即時娛樂)