【新搞作】崔碧珈孖職業籃球員網上教英語 歡迎網友提問 (21:01)

文章日期:2020年05月19日

崔碧珈早前從美國返港,完成隔離後,重新投入工作;繼日前偕李日朗及Joe Junior演出《抗疫慈善音樂會》,今日在網上公布新搞作,就是聯同南華籃球隊球員Tommy(朱亮)在網上教大家地道英語。

崔碧珈留言:「想同大家分享呢兩個月我喺香港抗疫期間嘅生活,除咗繼續學習,自我增值,同時亦都默默每日拍攝視頻,儲定貨。今日終於開咗我人生第一條YouTube Channel喇哈哈,將來會有更多唔同題材嘅視頻俾(畀)大家睇。今次首先同大家介紹相入面,身高接近兩米,就係我《崔碧珈。每日英語》嘅拍檔,『香港南華職業籃球員』Tommy教我哋講地道英語。喺拍攝過程中,自己既係從中免費學習新知識,獲益良多之外,亦希望分享比(畀)大家,等你哋透過輕鬆快樂嘅環境,睇完之後同我一齊學習英語。我哋嘅目標係每日上載俾(畀)大家輕鬆學英語,如果有什麼特別想學習,例如詞彙或者發音,可以喺下面留言,下次我會幫大家整理一下。#我終於搵到有人高過我細佬 #我身高174cm我細佬190cm #呢刻嘅心情實在係太激動了 #辛苦晒台前幕後嘅工作朋友」

(即時娛樂)

相關字詞﹕崔碧珈