吳日言尊敬沉默的人︰拉攏關係不及畀錢助同業解燃眉之急 (20:10)

文章日期:2020年06月04日

六四事件31周年,維園六四集會首年被禁止舉行,大批市民仍進入維園悼念。不過,當年有份參與《民主歌聲獻中華》的大部分藝人,均低調不表態。

吳日言有感而發,在社交網留言︰「幾年前,我試過因為post咗一張向消防人員致敬嘅相而被人Unfollow,我初時好唔明,但到今日睇返(番)八九年好多藝人對於民運嘅表態,我終於都明白,從前Unfollow我嘅人認為我係廢噏。」

「不少人因為保住飯碗而選擇沉默,但亦有不少老鬼爭住去擦鞋,老鬼賺(掙)盡八九十年代香港最豐盛的時候,現在回饋同業就只有一份聯署名單,可能聚餐飲太多,老眼昏花,結果......連名都寫錯。」

「我反而尊敬沉默的人,什麼擦鞋、飯局、拉攏關係,都不及現兜兜俾(畀)錢,幫助同業解決燃眉之急。我這個已表態的人,明白沒有太大發展空間,那我就做本土娛樂,屬於香港人嘅娛樂。#香港加油」

(即時娛樂)

相關字詞﹕吳日言