【傳姊妹決裂】江嘉敏疑向馮盈盈開火︰知人口面不知心 (13:53)

文章日期:2020年06月09日

馮盈盈、江嘉敏因拍攝《果欄中的江湖大嫂》成為好朋友,惟姊妹情近日疑生變。事緣馮盈盈上豪華遊艇開派對,同場有已故賭王何鴻燊的四房兒子何猷亨,兩人因而傳緋聞。馮盈盈急否認,強調她獲江嘉敏邀請上船,在對方介紹下才認識何猷亨,但江嘉敏在船P後甫相時卻說自己是被馮盈盈邀請,更指馮盈盈與何猷亨早已認識。兩人就事件各執一詞,令事件變成羅生門,有傳兩姊妹更因此決裂。

江嘉敏前晚突然在Instagram「爆seed」,留言斥有人講大話,又說「知人口面不知心」。她說︰「生活根本就係一場狼人殺。你根本唔知邊個講緊真話邊個講緊大話,亦都唔知邊個係狼人邊個先係村民。聽到啲唔應該聽到嘅野(嘢),有感而發。其實世界好細,說話唔能夠亂講尤其係大話。人言可畏,真係知人口面不知心。又識化妝又識整頭又識影相嘅人邊到搵。」

狄以達留言︰「所以狼人殺裡(裏)面最好既(嘅)牌是『白痴(癡)』。」江嘉敏回覆︰「哇(嘩)!一語中的😱﹗」

(即時娛樂)