降魔人角色深入民心 馬國明嚇到小妹妹尖叫 因為…… (20:01)

文章日期:2020年06月11日

馬國明主演的《降魔的2.0》深受觀眾歡迎,誰知有位小妹妹因為看得太投入,竟以為馬國明真的是降魔人,有天見到他驚到大叫起來,令馬國明及那位小妹妹的媽媽非常尷尬!

馬國明在社交網上載了一封小朋友字迹的信,透露當日發生了何事。他說:「有一天......我喺屋企樓下大堂遇見一個小妹妹......佢一見到我......指住我,好驚、大叫、亂跳......佢媽媽不停講對唔住......🤔🤔🤔 之後隔咗兩日......我收到呢封信......🤣😂🤣😂🤣」

原來,信件是當日那位小妹妹寫的,但收信人是「小馬」而不是馬國明。妹妹向小馬道歉,說她當日對住小馬尖叫,是因為她很害怕,原因是小馬有很多鬼界朋友,還有沾了血的兩元硬幣。

馬國明看完信件後啼笑皆非,透過社交網說︰「小妹妹.....請你放心......我已經叫我所有👻朋友留返(番)喺屋企......佢哋唔敢去嚇你喇......唔使驚......😘😘😘」

胡鴻鈞在劇中飾演將被魔性吞噬、變成羅剎的鬼魂,他留言︰「我搵日去探下(吓)佢🤡。」不過,有網民說如果小妹妹認出胡鴻鈞是羅剎,可能會驚到有心理陰影。同樣飾演鬼魂的劉佩玥說︰「佢見到我會點👻👻👻😂😂😂?」「龍貓」何遠東則說︰「我可以提供戲劇課堂俾(畀)小妹妹,釋除疑慮😄😄。」

(即時娛樂)