舞台劇入場人數被迫減半 梁祖堯呻未能收支平衡冇得做 (17:36)

文章日期:2020年06月18日

隨住本地新冠肺炎疫情轉趨穩定,政府放寬「限聚令」,群組聚集人數上限增至50人;康文署將重開所有免費戶外硬地及沙地球場、小西灣游泳池及摩士公園游泳池,而有現場觀眾的演出或活動,並設特別座位安排,場內主要設施如音樂廳、劇院等,入座觀眾不能多過原定可容納人數的一半,相連的座位不得超過16個。

對於康文署的新措施,舞台劇演員梁祖堯在社交平台說︰「各位觀眾,劇場座位只開一半,我哋票房收入少咗一半,莫講話賺,連break even(收支平衡)都做唔到。個劇無得做一半㗎、景無得起一半㗎、人無得減一半㗎,排練時間唔會少一半㗎。點做呀?又話放鬆限聚?室內唔受影響?咁劇場仲係開放一半觀眾席,我哋真係唔洗(使)再做㗎啦!」

湯駿業亦轉載了梁祖堯的留言,並說︰「我哋好努力諗辦法希望可以快啲劇想見你哋。辛苦啲都要做。」

(即時娛樂)