【個名兩個字?】伍詠薇爆料有前輩以前好衰 網民估係… (17:18)

文章日期:2020年06月18日

伍詠薇(伍姑娘)和林盛斌(Bob)主持的《Tiger's Talk》,日前邀來黃宗澤(Bosco)、吳卓羲(Ron)和苗僑偉(三哥)任嘉賓。伍姑娘要3位嘉賓盡講「男人的秘密」,期間三哥被讚是好前輩,伍姑娘亦讚三哥會顧慮他人感受,不過她隨即爆料:「以前有啲唔係,有啲呢,嗰時我喺娘家(亞視)過嚟呢邊…」之後她擺出該前輩Chok爆表情:「咁我唔講邊個喇!」嘉賓們讚伍姑娘做得好神似,Ron則說:「應該都係嗰個。」伍姑娘繼續拒開估:「唔好問我。」

伍姑娘之後忘了自己說到哪裏,Bob從旁提她:「有啲前輩唔係個個有心教你。」伍姑娘再說:「唔會教呀,直情可能嚟到慢慢講啦,講錯咗再嚟過,你濕晒你嘅事,或者會唔到、遲到、失蹤或者8小時後先返工都係咁樣。」Bob及3位嘉賓繼續追問是誰,伍姑娘稱:「你哋都識佢。(講嚟聽吓?)我講出嚟我就死梗呀!(尚在?)梗係尚在啦!」

伍姑娘再擺出超Chok甫士,Ron猜是否林峯,然後伍姑娘向三哥說:「你五虎有邊幾個吖?其中一個,嗰個人好鍾意學佢(五虎其中一位)嘅,唔講邊個喇!你五虎內都有其中一個。」但伍姑娘拒開名:「唔開估喇!」3位嘉賓繼續估,後來他們都估中,伍姑娘再補充:「佢以前好衰呀,不過依家好好人,以前睬你都傻呀,如果見到你哋後輩點,話知你死,望都唔望你一眼,我心諗『吓』!」

三哥則表示:「呢個係佢自己蝕底。我覺得尊重前輩係要嘅,我覺得大家要有融洽氣氛。」伍姑娘續說:「作為後輩我唔敢出聲,但同你合作又好難受。」Bob再問伍姑娘:「係咪兩個字呀?」伍姑娘聞言反眼:「死喇今次,人哋全家嚟打我咁點呀?」不少網民留言猜伍姑娘所指的前輩是否江華。

同場的Ron亦爆料指當年自己剛由舞蹈員轉為藝人時,竟然被人指他「爭飯食」,不過之後Ron和該男藝員曾合作,對方卻改口表示「睇好佢」。

(即時娛樂)